flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати проведення анонімного опитування громадян-відвідувачів суду

12 жовтня 2016, 15:31


На виконання рішення Ради судів України № 35 від 12 травня 2016 року у Снігурівському районному суді Миколаївської області з 19 по 30 вересня 2016 року проведено анонімне опитування громадян-відвідувачів суду. Під час проведення респондентам було запропоновано заповнити анкету та оцінити зручність та комфортність перебування в суді, дотримання строків розгляду справ, оцінити повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду, етичну поведінку суддів та працівників апарату суду тощо. 

Захід проведено з метою отримання інформації про стан задоволеності відвідувачів для об’єктивної оцінки якості послуг, які надаються судом.

Всього під час опитування громадяни заповнили 50 анкет, результати анкетування наведено в звіті.                                                         

    ЗВІТ

про результати опитування громадян – відвідувачів Снігурівського районного суду Миколаївської області

 

Відповіді на питання анкет громадян – відвідувачів суду

 

Блок 1.  Загальна характеристика респондента:

Запитання №1. Вік:

-         в опитуванні приймали участь 12 % респондентів віком від 18 до 25 років;

-        42 % респондентів віком від 26 до 39 років;

-        40 % респондентів віком від 40 до 59 років;

-        6 % респондентів віком від 60 років і старше.

 

Запитання №2. Рівень освіти:

-        40 % від опитуваних мають середню та неповну середню освіту;

-        30 % від опитуваних мають базову вищу освіту;

-        26 % повну вищу освіту;

-        2% інша.

 

Запитання №3. Стать:

-        48 % респондентів чоловіки;

-        52 % жінки.

 

Запитання №4. Наявність повної юридичної освіти:

-        12% респондентів мають повну вищу юридичну освіту;

-        88% не мають.

 

Запитання №5. Де ви проживаєте:

-         36 % опитуваних мешкають в населеному пункті за місцем розташування суду;

-         64%  в іншому населеному пункті.

 

Запитання №6. У суді Ви представляєте:

-         76%  респондентів відмітили «1 - особисто себе (є позивачем/ відповідачем/ свідком/ потерпілим)»;

-         10% респондентів зазначили «2 - іншу особу (є адвокатом/ юрист-консультантом)»;

-          14% інше.

 

Запитання №7. Ви вважаєте себе:

-         4% респондентів відмітили «1 – бідним»;

-         14% респондентів зазначили «2 – нижче середнього статку»;

-         48% респондентів зазначили «3 – середнього статку»;

-         2% респондентів зазначили «4 – заможні»;

-         2% респондентів зазначили «5 – багатим»;

-         30% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

 Запитання №8.  Як часто Ви були учасником судового процесу?:

-        38 % респондентів відмітили «1 – це мій перший судовий процес»;

-        50% респондентів відмітили «2 – 2-5 разів»;

-        12% респондентів зазначили «3 – 6 разів і більше».

 

Запитання №9.   В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь?:

-        60 % респондентів відмітили «1 – цивільний  процес»;

-        32 % респондентів відмітили «2 – кримінальний процес»;

-        8% респондентів відмітили «5 – справа про адміністративні правопорушення».

 

Запитання №10.  На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа?:

-        16 % респондентів відмітили «1 – розгляд справи ще не розпочався»;

-         58% респондентів зазначили « 2 – справа перебуває в процесі розгляду»;

-         26% респондентів відмітили «3 – розгляд справи завершено».

 

Запитання №11.  Який ступень Вашої обізнаності з роботою судів та суддів в цілому?:

-         22% респондентів зазначили «4 – цілком обізнаний»;

-         32% респондентів відмітили «3 – загалом обізнаний»;

-         24% респондентів зазначили «2 – майже не обізнаний»;

-         12% респондентів відмітили «1 – зовсім не обізнаний»;

-         10% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

Запитання №12. Оцініть, будь ласка,  за 5-бальною шкалою якість роботи суду:

-         10% респондентів відмітили «3»;

-         26% респондентів зазначили «4»;

-         36% респондентів відмітили «5»;

-         28% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

Блок 2.  Оцінювання за вимірами якості.

 (1- Цілком ні, 2- швидше ні, 3- більш-менш, 4- швидше так, 5- цілком так, 9 - КН)

Доступність суду. 

 

Запитання №13.1  Чи легко Вам було знайти будівлю суду? 

-        2% зазначили «1 - цілком ні»;

-        2% зазначили «2 - швидше ні»;

-        14% зазначили «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-        10% зазначили «4 - швидше так»;

-        68% зазначили «5 - цілком так»;

-        4% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

 Запитання №13.2 Чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом?:

-        4% зазначили «1 - цілком ні»;

-        6% зазначили «2 - швидше ні»;

-        2% зазначили «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-        12% зазначили «4 - швидше так»;

-        56% зазначили «5 - цілком так»;

-        20% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

 Запитання №13.3   Чи зручно паркувати автомобіль біля будівлі суду?:

-        6% зазначили «1 - цілком ні»;

-        2% зазначили «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-        12% зазначили «4 - швидше так»;

-        17% зазначили «5 - цілком так»;

-        46% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

Запитання №14. Чи зазнавали певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони?:

-        46% респондентів зазначили «Ні»;

-        54% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)». 

 

Запитання №15. Чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення і користуватися послугами суду?:

-         16% зазначили «1 - цілком ні»;

-         4% зазначили «2 - швидше ні» ;

-         12% зазначили «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-         8% зазначили «4 - швидше так»;

-         20% зазначили «5 - цілком так»;

-        40% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

Запитання №16.  Чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію?:

-         10% зазначили «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні) »;

-         12% зазначили «4 - швидше так»;

-         40% зазначили «5 - цілком так»;

-         38% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

Запитання №17.  Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи в суді?:   

-         12% зазначили «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-         12% зазначили «4 - швидше так»;

-         48% зазначили «5 - цілком так»;

-         28% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

 Запитання №18.  Чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката (юриста-консультанта) у разі необхідності?:

-        32% зазначили «1 - цілком ні»;

-        6% зазначили «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-        10% зазначили «4 - швидше так»;

-        20% зазначили «5 - цілком так»;

-        32% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)». 

Зручність та комфортність перебування у суді   
Чи характерно для приміщення суду: 

 

Запитання № 19.  Достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання: 

 -        6% зазначили «1 - цілком ні»;

 -        8% зазначили «2 - швидше ні»;

-        16% зазначили «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-        12% зазначили «4 - швидше так»;

-        50% зазначили «5 - цілком так»;

-        8% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)». 

 

Запитання № 20. Вільний доступ до побутових приміщень: 

 -        14% зазначили «1 - цілком ні»;

-         2% зазначили «2 - швидше ні»;

-        6% зазначили «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-        14% зазначили «4 - швидше так»;

-        50% зазначили «5 - цілком так»;

-        14% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

Запитання № 21. Чистота та прибраність приміщення:

  4% зазначили «1 - цілком ні»;

-        6% зазначили «2 - швидше ні»;

-        12% зазначили «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-        16% зазначили «4 - швидше так»;

-        56% зазначили «5 - цілком так»;

-        6% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

Запитання № 22. Достатність освітлення: 

 -        8% зазначили «2 - швидше ні»;

-        8% зазначили «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-        20% зазначили «4 - швидше так»;

-        58% зазначили «5 - цілком так»;

-        6% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

Повнота та якість інформації   

 

Запитання № 23. Чи зручно в суді розташовані інформаційні стенди (дошки об’яв): 

 -        2% зазначили «2 - швидше ні»;

-        6% зазначили «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-        10% зазначили «4 - швидше так»;

-        74% зазначили «5 - цілком так»;

-        8% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».   

Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо:  

 

    Запитання № 24. Розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень: 

-        6% оцінили на «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;   

-        18% оцінили на «4 - швидше так»,

-         70% оцінили на «5 - цілком так»;

-         6% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

Запитання № 25. Правил допуску в суд та перебування в ньому: 

-        2% оцінили на «2 - швидше ні»;    

-        6% оцінили на «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;    

-        10% оцінили на «4 - швидше так»;    

-        70% оцінили на «5 - цілком так»;

-        12% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

    Запитання № 26. Справ, що призначені до розгляду:

-          4% оцінили на «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-          8% оцінили на «4 - швидше так»; 

-          84% оцінили на «5- цілком так»;   

-          4% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

Запитання № 27. Зразків документів: 

-         8% оцінили на «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;   

-         6 % оцінили на «4 - швидше так»;  

-        78% оцінили на «5 - цілком так»;   

-        8% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

Запитання № 28. Порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів:

-         2% оцінили на «2 - швидше ні»; 

-         2 % оцінили на «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;    

-         10% оцінили на «4 - швидше так»;   

74% оцінили на «5 - цілком так»;

-         12% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

Запитання № 29. Чи користувалися сторінкою суду в мережі інтернет?:

               42% відповіли «Так»

               58% відповіли «Ні».

 

Запитання № 30. Чи знайшли на сторінці потрібну інформацію:

-          2% зазначили «1 - цілком ні»;

-          2% зазначили «2 - швидше ні»;

-          6% зазначили «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-          4% зазначили «4 - швидше так»;

-          32% зазначили «5 - цілком так»;

-          54% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)». 

Сприйняття роботи працівників апарату суду    

 

Запитання №31. Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків?:

-        10% зазначили «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-        10% зазначили «4 - швидше так»;

-        62% зазначили «5 - цілком так»;

-        18% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)». 

Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами

 

Запитання №32.  Доброзичливість, однакове ставлення, професіоналізм:

-         4 % оцінили на «2 - швидше ні»;

-         10% оцінили на «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні) »;

-         12% оцінили на «4 - швидше так»;

-         64% оцінили на «5 - цілком так»;

-        10% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

Запитання №33.  Однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу:

-         2 % оцінили на «1 - цілком ні»;

-         4% оцінили на «2 - швидше ні»;

-         8% оцінили на «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні) »;

-         6% оцінили на «4 - швидше так»;

-         68% оцінили на «5 - цілком так»;

-        12% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

Запитання №34.  Професіоналізм, знання своєї справи:

-         10% оцінили на «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-         20% оцінили на «4 - швидше так»;

-         62% оцінили на «5 - цілком так»;

-        8% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)». 

Дотримання строків судового розгляду

 

Запитання №35. Чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по вашій справі?:

-         7% оцінили на «1 - цілком ні»;

-         5% оцінили на «2 - швидше ні»;

-         24% оцінили на «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-         4% оцінили на «4 - швидше так»; 

-         45% оцінили на «5 - цілком так»;   

-         5% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

Запитання №36. Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?:

-         2% оцінили на «1 - цілком ні»;

-         5% оцінили на «2 - швидше ні»;

-         7% оцінили на «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-         5% оцінили на «4 - швидше так»;

-         50% оцінили на «5 - цілком так»;

-         31% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

Запитання №37.  Чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?:

-         5% оцінили на «1 - цілком ні»;

-         2 % оцінили на «2 - швидше ні»;

-         2% оцінили на «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні) »;

-         7% оцінили на «4 - швидше так»;

-         77% оцінили на «5 - цілком так»;

-         7% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

Запитання №38. Чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки/перенесення слухань у розгляді Вашої справи?:

-         2% оцінили на «2 - швидше ні»;

-         7% оцінили на «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-         13% оцінили на «4 - швидше так»;

-         33% цінили на «5 - цілком так»;

-         45% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)». 

Сприйняття роботи судді   

«Was the following typical of a judge who handled your case (alone or as a chief of a panel of judges):    

Чи були на Вашу думку, характерними для судді, що розглядав Вашу справу (одноособово чи як голова колегії суддів)  

 

Запитання № 39.   - не упередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску, якщо такий був) 

-        2% оцінили на «2 - швидше ні»;

-        2% оцінили на «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні) »;

-        8% оцінили на «4 - швидше так»;

-        71% оцінили на «5 - цілком так»;

-        17% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

      Запитання № 40.  - коректність, доброзичливість, ввічливість

-        5% оцінили на «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-        10% оцінили на «4 - швидше так»;

-        71% оцінили на «5 - цілком так»;

-        14%  респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

-         Запитання № 41.  - належна підготовка до справи, знання справи

-         7% оцінили на «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-         7% оцінили на «4 - швидше так»;

-         71% оцінили на «5 - цілком так»;

-         15% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

-         Запитання № 42. - надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію

-         5% оцінили на «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-         10% оцінили на «4 - швидше так»;

-         73% оцінили на «5 - цілком так»;

-         12% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

-         Запитання № 43. - дотримання процедури розгляду

-         5% оцінили на «3 - більш-менш (варіант: в так, і ні)»;

-         7% оцінили на «4 - швидше так»;

-         75% оцінили на «5 - цілком так»;

-         13% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)». 

Судове рішення  (якщо розгляд справи завершено)

 

Запитання №44.  Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь?:

-         77% відповіли «Так»;

-         23% відповіли «Ні».

 

Запитання №45. Чи плануєте ви оскаржувати рішення по Вашій справі?:

-         8% відповіли «Так»;

-         92% відповіли «Ні».

 

Запитання №46.  Чи отримали Ви повний текст рішення по Вашій справі?:

-         77% відповіли «Так»;

-         23% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

Запитання №47.  Чи вчасно Ви отримали повний текст рішення по Вашій справі?:

-         69% відповіли «Так»;

-         31% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)». 

 

Запитання №48. Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?:

-         8% оцінили на «1 - цілком ні»;

-         8 % оцінили на «4 - швидше так»;

-         76% оцінили на «5 - цілком так»;

-         8% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)».

 

Запитання №49. Чи було рішення добре обґрунтованим?:

-         8% оцінили на «1 - цілком ні»;

-         8% оцінили на «4 - швидше так»;

-         76% оцінили на «5 - цілком так»;

-         8% респондентів зазначили  «9- КН (код невідповіді)». 

Вкажіть загальну кількість

 

Запитання №50. Судових засідань, що відбулися по Вашій справі:

13 респондентів у відповіді зазначали від 2 до 6 засідань;

 

 Запитання №51. Судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду:

10 респондентів у відповіді зазначали  «КН - код невідповіді».

   

Запитання №52. Візитів до суду, що не були пов’язані з участю в судових засіданнях:

10 респондентів у відповіді зазначили  від 1 до 6 візитів.